February 17, 2012

aku bengang!!

aku sgt2 bengang arini..
nape ek manusia yg ske amik kesempatan ni sentiasa je wujud dlm hidup aku??
benci ar!!
nape ek manusia yg salu menyusahkan tu ar yg jd kesayangan??
yg byk berkorban salu dipinggirkan..
dtg bila nk mintk tlg, bila da x diperlukan dipinggirkan..
benci ar!!
nape ek manusia ni ske buruk sangka kat org lain??
susah sgt ke tnye elok2 n mintk penjelasan??
perlu ke tuduh berbakul2 tanpa rasa bersalah..pastu mintak maaf??
benci ar!!

kpd sesiapa yg berkenaan,
keje bkn alasan utk aku menjauh..
yes, sejak keje aku da berubah..
u want to know why???
stiap hari aku penat, blk kene uruskan hal umah lg, ade org kisah??
weekend sepatutnye hari aku rehat tp aku kene uruskan fam, ade org kisah??
duit gaji aku byk berabis utk fam, ade org kisah??
yg org tau, cari salah aku..buruk sangka kat aku..tuduh2 aku..
thanks a lot!!!!!!

No comments: